contact@domain.com
1, My Address, My Street, New York City, NY, USA

ENVIRONMENTAL PROTECTION MANAGEMENT

Incumplirón o prazo e rematou !!!
Home » Biodiversidade  »  Incumplirón o prazo e rematou !!!
Incumplirón o prazo e rematou !!!

Comentario o artigo na Voz

V. en castellano a continuación.


 GALEGO

Onte lemos que cinco parques eólicos (promovido por Greenalia) todo planificado para alimentar de enerxía á planta de Alcoa en San Cibrao, non se van construír porque perderon o seu permiso de acceso e conexión. Non se cumpriron os plazos, os cinco parques non acreditaron a Declaración de Impacto Ambiental antes do prazo.

Non esquezamos que a enerxía só era dos problemas da planta de Alcoa; o segundo e non menor, é o prezo de mercado de aluminio.

Estamos moi contentos/as que este absurdo non avanze e esperamos que non se violen os procedementos e atreverse nin na Xunta nin no Ministerio a facer trampas coa lei. Levamos meses sometidos ao discurso de que a lei é igual para todos e só podemos demandar que sexa así. A ningún cidadán nos amplían prazo se non o presentamos no tempo e na forma, polo que non sería admisible en ningún caso que esto non se aplique neste caso e non o vamos a permitir.

Levamos tempo propoñendo repensar a actividade da comarca onde se ubica esta planta insostible económica e ambiental; hoxe ábrese unha escena de oportunidades de repensar que facer na zona, que proxectos poden permitir que as persoas que a habitan poidan permañecer cunhas condicións de vida dignas, seguras, sostibles e con futuro. Unha pregunta que se formula é ¿si a planta sendo viable grazas ás subvencións públicas, por qué non empregar fondos públicos en proxectos seguros e de futuro para as persoas? Propoñemos proxectos á participación cidadá sexa a protagonista; hai exemplos nalgúns países europeos onde zoas degradadas pola acción da industria transformaron a súa actividade mantendo os postos de traballo e mellorando a calidade de vida das persoas.

Caen estes parques, pero outros moitos seguen ameazando ao rural galego!


CASTELLANO

Ayer leímos que cinco parques eólicos (promovidos por Greenalia) de todos los previstos para alimentar de energía la planta de Alcoa en San Cibrao no se construirán porque han perdido el permiso de acceso y conexión. No se han cumplido los plazos, los cinco parques no han acreditado la Declaración de Impacto Ambiental antes de la fecha límite. 

No olvidemos que la energía solo era uno de los dos problemas de la planta de Alcoa; el segundo y no menor, es el precio de mercado del aluminio. 

Nos alegramos sobremanera que este despropósito no siga adelante y esperamos que no se vulneren los procedimientos y se atrevan ni en la Xunta ni en el Ministerio a hacer trampas con la ley.

Llevamos meses sometidos al discurso de que la ley es igual para todos y solo podemos exigir que sea así. A ningún ciudadano se nos amplía plazo alguno si no hemos presentado en tiempo y forma, por lo que no sería admisible en ningún caso que esto no aplique en este caso y no lo vamos a permitir.

Llevamos tiempo proponiendo repensar la actividad de la comarca donde se ubica esta planta insostenible económica y medioambientalmente; hoy se abre un escenario de oportunidad de repensar qué hacer en la zona, qué proyectos pueden permitir que las personas que la habitan puedan permanecer con unas condiciones de vida dignas, seguras, sostenibles y con futuro.

Una pregunta que se plantea es ¿si la planta solo sigue siendo viable gracias a las subvenciones públicas, por qué no usar fondos públicos en proyectos seguros y de futuro para las personas? Proponemos proyectos la participación ciudadana sea la protagonista; hay ejemplos en algunos países europeos donde zonas degradadas por la acción de la industria han transformado su actividad manteniendo los empleos y mejorando la calidad de vida de las personas. 

Estos parques caen, pero otros muchos siguen amenazando el rural gallego!

Scroll al inicio